Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Prachtige beelden Johan.
Ik kies voor twee en drie, omdat de vogel hier mooi wordt weergegeven zowel voor als achter.
Wel vind ik bij de derde het kleine uitstekende takje een beetje storend.
ik bekijk de foto's, niet het biologisch aspect. Daarom gaat mijn voorkeur naar foto 2. De eerste kan misschien didactisch of documentair veel nuttiger zijn, De derde doet me meer denken aan een pasfoto, maar dan voor een vogel. Technisch zijn ze alle drie natuurlijk subliem, maar enkel nummer 2 trekt echt mijn aandacht
Prachtige beelden johan, van ook een van mijn favorieten...vooral nr 2 springt er als mooiste voor me uit en dit omwille van zijn sublieme details op de rug ....knaller....
En een heel passende en zachte bg....
Mooie reeks Johan en je hebt er weer een ferm uitstapje naar Nederland voor gemaakt vermoed ik
Vele beelden heb ik er al van gezien, er zaten er daar heel veel hé en heel makkelijk te benaderen
Maar deze opnames springen er toch weer uit hoor, knap
Ik ga dan toch een beetje eigenwijs zijn hier..Alle 3 natuurlijk topfoto's, maar de 1e vind ik er toch echt uitspringen...De kleuren zo frontaal komen nog beter tot zijn recht, en het moment van schudden is natuurlijk ook knap..
Comment