Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Super beelden Johan, prachtige vogel is het toch hé.
Had je speciaal een hut gehuurd voor deze soort te kunnen fotograferen of is het echt "bijvangst" en geluk dat deze langskwam?
Deze staat ook op m'n lijstje, na de Spaanse Keizerarend natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Raf RaeymaekersBekijk bericht
Super beelden Johan, prachtige vogel is het toch hé.
Had je speciaal een hut gehuurd voor deze soort te kunnen fotograferen of is het echt "bijvangst" en geluk dat deze langskwam?
Deze staat ook op m'n lijstje, na de Spaanse Keizerarend natuurlijk.
Hier valt men mond weer van open se....vol bewondering....prachitge beelden ....eentje kiezen....zucht....allez vooruit nr 1.
Heb toch ook een vraagje voor jou...bij de 3 de foto zou ik altijd de tak voor de vogel wegpoetsen...om de eenvoudige reden...hij is nergens mee verbonden...je snijdt hem af en eigenlijk doet ie niet mee in het spel ...enfin is een redering die ik eigenlijk maak als ik vogel foto's bewerk en er ergens een tak of takken zijn die niet zichtbaar verbonden zijn met de tak waar de vogel op ...of is die denkpiste onlogisch ?
Mooie reeks Johan van een schitterende vogel
Als je zo'n hut huurt waarbij er prooien neergelegd worden dan kan je ginds in Spanje alle soorten verwachten hé
Comment