Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verfrissend
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Verfrissend
Als je vanuit Flickr uploadt, dan heb je alle codes al mee. Je hebt hier dus nu een aantal overbodige IMG codes omdat je wellicht ook die van "Voeg beeld toe" hebt gebruikt, bovenop die van Flickr.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
-
-
Mooie waarneming vanuit je tuin Marc...je hebt zo te zien een grote wasplaats in je tuin ?
Ook weer een mooi bewijs dat je combinatie nikon D500 met die sigma sport prima hun werk doen...
Groeten
Freddy
Comment
-
Het is maar een klein plasje, hoor. Alleen is dat niet zo te zien op de foto's. Ik ben best tevreden met de combi D500 + Sigma, heb hem wel nog niet kunnen gebruiken in deftige lichtomstandigheden (de d500 is nog nieuw). Mijn vorige post (Sperwer) is de mist ingegaan door te hosten van mijn website (wordpress met gallery). De foto's zijn een stuk beter dan ze hier te zien zijn! Bvb ook te zien op flickr: https://www.flickr.com/photos/marcta...57668311954429
Grts,
Marc Tav.
Comment
Comment