Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een mooi vogelke...vind dit soort tak ook bijzonder mooi...(had er ook zo eentje, helaas vernield door de eksters..), mooie zachte bg johan....knap in beeld gebracht...van dit toch ook wel zenuwachtig vogelke....
Prachtige opname Johan, het grijze weer heeft hier voor een mooie diffuse belichting gezorgd
De setting lijkt wat op de opnames van bij Arjan Troost in de hut vind ik
Dacht ik wel Johan maar de setting is bijna hetzelfde, zie BP, maar dat heb je snel natuurlijk met die foto's uit hutten
Een vogel op een takje is een vogel op een takje, is dat dan net hetzelfde soort takje en achtergrond dan lijken de foto's op elkaar hé ;-)
.... daar is uiteraard niks mis mee hoor, begrijp me zeker niet verkeerd, want een opname zoals deze ben ik wel jaloers op
Dacht ik wel Johan maar de setting is bijna hetzelfde, zie BP, maar dat heb je snel natuurlijk met die foto's uit hutten
Een vogel op een takje is een vogel op een takje, is dat dan net hetzelfde soort takje en achtergrond dan lijken de foto's op elkaar hé ;-)
.... daar is uiteraard niks mis mee hoor, begrijp me zeker niet verkeerd, want een opname zoals deze ben ik wel jaloers op
grts
Sieg
Mijn eerste beelden van vogels op een larixtak dateren van 2009.
Wie heeft van wie afgekeken hé ;-)
Comment