Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn mooiste modelletje
Collapse
X
-
-
Re: Mijn mooiste modelletje
Leuk beeld Sien, beetje abstract
Wat is dat zwarte vlek eigenlijk ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtLeuk beeld Sien, beetje abstract
Wat is dat zwarte vlek eigenlijk ?
grts
Siegvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtBedankt voor deze enige reactie ,de poes zat achter de tvMijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht....ik zou eens wat selectiever zijn met posten.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met TapatalkLast edited by bommasien; 24 oktober 2017, 09:39.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Dit vind ik persoonlijk heel goed gezien en zeker een van je betere fotos sien...
In het begin trok ik me negatieve kritiek ook heel fel aan en reageerde ik meestal furiues....dat heb ik meestal toch 😏 afgeleerd ..’ik vind nog altijd mijn fotos de mindere als ik ze vgl met anderen....probeer dit minderwaardigheids complex van me af te werpen...en te leren van reacties en commentaren hier op het forum....
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtDit vind ik persoonlijk heel goed gezien en zeker een van je betere fotos sien...
In het begin trok ik me negatieve kritiek ook heel fel aan en reageerde ik meestal furiues....dat heb ik meestal toch afgeleerd ..’ik vind nog altijd mijn fotos de mindere als ik ze vgl met anderen....probeer dit minderwaardigheids complex van me af te werpen...en te leren van reacties en commentaren hier op het forum....
Groetjes
Freddyvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NakedShovels Bekijk berichtVind ik persoonlijk ook één van je beste. Mooi gezien!vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Mijn reactie komt voort uit jou woorden "Bedankt voor deze enige reactie",
als je steeds maar met nieuwe platen komt is het logisch in mijn ogen dat je minder reacties krijgt.
Als je nu ook nog wat doet met de kritiek en tips die je krijgt dan blijft het ook bij een "mindere" reactie nog leuk.
Ik bedoel hier dat je al legio keren commentaar hebt gekregen voor het gemis van scherpte in de meeste van je platen, besteed daar dan wat meer aandacht aan en post dan maar wat minder,
niet iedere plaat kan en toppertje zijn.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Comment