De ene luipaard sighting is de andere niet...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie zoekt die vindt
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Wie zoekt die vindt
Zulke foto's zie ik graag. Moet een belevenis zijn wanneer je zo een grote kat in de boom naast of boven jou ziet zitten die naar jou kijkt. Deze foto geeft het gevoel alsof ik er zelf bij was (zou er graag bij geweest zijn ook ).
grts,
Raf.
-
Zelf vind ik ook het luipaard veer leuker als een leeuw. Een luipaard is elegant, heeft iets prachtig over zich. Elke keer als ik ze zie kan ik er echt lang naar kijken zonder dat het gaat vervelen, zelfs als ze een tukje in een boom doen.
En om eens een idee te geven hoe krachtig ze zijn, niet zo lang geleden een foto gezien van een mannelijk luipaard die een girafjong in een boom trok
Een leeuwenkill al van dicht kunnen meemaken, ooit hoop ik een luipaard kill te kunnen meemaken (en uiteraard ook eens een cheetah kill )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht(zou er graag bij geweest zijn ook ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk berichtDat kan geregeld worden hee Raf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtEerst nog de lotto winnen ...
Comment
-
Comment