Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Mooie opname, Raf, mooie vos ook. Waar heb je de foto gemaakt?
Grt, Ingrid.
Bedankt Ingrid,
Ik heb deze foto gemaakt in Newfoundland waar ik gedurende de zomer verblijf.
Zoals ik bij de vorige foto van die vos schreef kwam ik die tegen op een tocht langs de kliffen tegen de avond. Eerst was hij schuw maar na een tijdje begon hij me gewoon te raken, zeker omdat ik er verschillende avonden na elkaar geweest ben en ik hem telkens weer zag.
grts,
Raf.
ik ken niet veel van dierenfoto's, maar deze spreekt me wel bijzonder aan.
Bedankt Pieter,
Ik vond deze ook speciaal. Daarom koos ik deze foto uit de tientallen die ik daar genomen heb. Misschien is het de combinatie tussen landschap en dier door de zeer korte afstand (22mm)? Misschien de uitdrukking van de vos door de manier waarop hij kijkt? Of dat de foto in de pure natuur genomen is?
grts,
Raf.
Bijzonder hoe hij na meerdere ontmoetingen je genoeg vertrouwde om hem van zo dichtbij te laten fotograferen, moet een fijne ervaring zijn.
groeten Eric
Bedankt iedereen voor de fijne reacties.
Inderdaad Eric, een prachtige ervaring. Ik wist op de duur rond welk uur en waar ik die vos kon vinden en vice versa waarschijnlijk.
Na enkele dagen bracht hij zelfs zijn zusje mee (veel donkerder gekleurd met zwarte tinten ertussen) en begonnen ze te spelen met elkaar, en soms ook ruzie maken. Zal later eens wat foto's daarvan posten.
Comment