Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Of ik vergis me zeer maar ik vermoed heel sterk dat dit paardenhoofd slecht geselecteerd werd om een andere achtergrond achter te plaatsen.
Helemaal niet goed gedaan en laat een paardenhoofd een paardenhoofd blijven mét oren en neus.
Dit beeld hoort eerder in "beginnershoek", of ben ik hier té streng ?
Ik denk niet dat je te streng bent, Omerti. Ik moet eerlijk zeggen dat dit een van de ergste paardenfoto's is die ik al gezien heb, en ik heb er al duizenden gezien en al honderden gemaakt.....
dit hou je toch niet voor mogelijk? is de auteur van deze en zoveel andere foto's uit een instelling ontsnapt? ook hier zal hij wel weer zijn commentaar hebben. Vreemd dat de moderators niks ondernemen
Of ik vergis me zeer maar ik vermoed heel sterk dat dit paardenhoofd slecht geselecteerd werd om een andere achtergrond achter te plaatsen.
Helemaal niet goed gedaan en laat een paardenhoofd een paardenhoofd blijven mét oren en neus.
Dit beeld hoort eerder in "beginnershoek", of ben ik hier té streng ?
In de instelling vonden ze de update wellicht 'gepaster' en meer aansluiten bij Daniel's profiel.
Zou dit voor of na het medicatie moment tot stand gekomen zijn?
Geef toe dat het hypnotisch effect van de borstel in het voorhoofd van het dier ontegensprekelijk tot de verbeelding spreekt.
Daar waar vroeger de hoorn zat zit nu een sierlijk verwrongen haardeel dat bij lang genoeg met de ogen op een spleetje aanschouwen de argeloze kijker in artistieke vervoering moet brengen.
Dan doen punten en komma's er niet meer toe maar blijft enkel de vervoering overeind.
Leve de eenhoorn en de beeltenis van het goddelijk principe dat hier ongekunsteld en rigoureus wordt ten toon gespreid.
Hou in de nabije toekomst 'shoot' en 'zoom.nl' en 'FotoDigitaal' maar in het oog. Deze bevlogen fotokunstenaar zal niet onopgemerkt blijven.
Comment