Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Puffin in opstijgmodus
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
-
Re: Puffin in opstijgmodus
Knappe opname hoor, leuk die clownachtige uitdrukking van deze soort
Niet veel mm's voor nodig denk ik ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
neen, met de 70-200 kon ik zelfs niet altijd scherpstellen wegens te dicht :-)
deze foto is op 185 mm genomen
bizar, rond St Kilda bleken ze zeer schuw te zijn (dat zegden ook de gidsen), hier op Staffa, is het andersom
we zaten letterlijk op de 'ingang' van hun nesten, konijnenpijpen, maar we konden dat eerst niet weten omdat er gras over hangt en omdat de vogeltjes er nog niet waren als wij aankwamen, ze zaten op het water en kwamen nadien alle aangevlogen
de diertjes zitten dan simpelweg te wachten tot je opschuift of weggaat, ze worden niet nerveus, laat staan agressief
en als je wat opschuift en afstand neemt, dan schuiven ze mee op en enkele kunnen dan in hun holen, de rest wacht opnieuw geduldig af tot je weer opschuift of weggaat
je mag daar wel niet het ongeluk hebben dat ze met zijn allen op het water blijven zitten, dat is zeer pijnlijk voor een fotograaf, je tijdsbestek op het eiland is beperktGroeten, Freddy
http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346
Comment
-
-
Bedankt voor de info Freddy, altijd leerrijk zulke dingen te horen
Toch eigenaardig dat deze zo tam zijn, waarschijnlijk van de vele toeristen
Alhoewel, hier bij ons zijn de vogels ook gewend aan mensen en toch blijven ze schuw ...
grts
Comment
-
-
-
-
Proficiat met je opname in de HOF Freddy
grts
Comment
-
Proficiat met deze hele knappe HOF..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Proficiat met je HoF!Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment