Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kip of zo
Collapse
X
-
-
-
Re: kip of zo
o neen zeker niet in prullenbak, ik hou van dit soort beelden, te donker dat kan snel opgelost worden in Lightroom trouwens op mijn scherm is hij helemaal niet te donker toch bedankt voor leerrijke commentaar ( had je me de naam van het dier bij gezet had ik nog iets bijgeleerd )
Comment
-
-
Ik weet niet naar welke dierentuin je geweest bent maar meestal hangt daar wel een bordje met de naam van het dier op. Misschien nog eens terug gaan en de naam van het kieken noteren. Altijd handig voor je archief. Wat de foto betreft is de compo verkeerd. Het beest had beter rechts in beeld gestaan i.p.v. links.
Comment
-
Ook weer te donker Daniel, je scherm staat te licht afgesteld als dit bij jouw in orde lijkt
Scherpte ligt ook niet echt op de juiste plaats, zou eigenlijk op de kop moeten liggen
Lijkt me een fazant te zijn maar de kleuren zijn net iets anders op de borst, misschien een kruising of ondersoort ...
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtOok weer te donker Daniel, je scherm staat te licht afgesteld als dit bij jouw in orde lijkt
Scherpte ligt ook niet echt op de juiste plaats, zou eigenlijk op de kop moeten liggen
Lijkt me een fazant te zijn maar de kleuren zijn net iets anders op de borst, misschien een kruising of ondersoort ...
grts
SiegMVG. Hugo
Comment
-
Comment