Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind het lovenswaardig om deze in de vlucht proberen te shooten....maar goed vind ik hem niet echt (bedoel de foto...eh)
Niet echt scherp te noemen...en beetje ver weg...maarvwaarschijnlijk ook de lichtomstandigheden niet in je voordeel
Vind het lovenswaardig om deze in de vlucht proberen te shooten....maar goed vind ik hem niet echt (bedoel de foto...eh)
Niet echt scherp te noemen...en beetje ver weg...maarvwaarschijnlijk ook de lichtomstandigheden niet in je voordeel
Groeten
Freddy
Ja, op mijn wandelroute zag ik hem plots aankomen gevlogen en ja, proberen waard.
Comment