Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Twee jaar moeten op wachten eer ik hem voor de lens kreeg....een afsluiter van de week
Niet zo gemakkelijk te vinden en daarbij zijn er niet veel collega fotografen die hier veel over kwijt willen ....
Gelukkig zijn er uitzonderingen en ook wel andere manieren ....
Prima vastgelegd Freddy en proficiat dat het eindelijk gelukt is
Bij mij hier thuis zit normaal gezien elk jaar een koppeltje in de tuin, maar dit jaar nog niet gezien
Beide mooi hoor, zelf heb ik ze nog niet voor de lens gekregen.
En over die collega's fotografen.. heb het ook al aan enkele gevraagd.
Toeval wil telkens ik het vraag ze er net niet meer zitten... .. om dan enkele dagen erna ze zelf een foto te posten..
Comment