Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja prachtig weer zeg...Het licht, scherpte, het kleine graspolletje, de pose....Allemaal mooi..
Als ik de exif zie had je eigenlijk best heel veel licht, zonnetje moet behoorlijk hebben geschenen...De natte gedeeltes op de vogel reflecteren dan altijd enorm bij mijn foto's...Heb je hier een trucje voor?
Zowiezo lijkt het licht hier zachter te zijn dan het in werkelijk geweest moet zijn...Gewoon hele goede afwerking?
et behoorlijk hebben geschenen...De natte gedeeltes op de vogel reflecteren dan altijd enorm bij mijn foto's...Heb je hier een trucje voor?
Zowiezo lijkt het licht hier zachter te zijn dan het in werkelijk geweest moet zijn...Gewoon hele goede afwerking?
Eigenlijk een best intressante vraag, heb daar ook last van.....
Ja prachtig weer zeg...Het licht, scherpte, het kleine graspolletje, de pose....Allemaal mooi..
Als ik de exif zie had je eigenlijk best heel veel licht, zonnetje moet behoorlijk hebben geschenen...De natte gedeeltes op de vogel reflecteren dan altijd enorm bij mijn foto's...Heb je hier een trucje voor?
Deze opname is s'morgens gemaakt.
Soms heb je dan licht genoeg en is het mooi zacht.
Ik heb er niks speciaal meegedaan hoor.
Ik doe erg weinig aan mijn beelden !
Comment