Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grutto in het eerste licht..
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Grutto in het eerste licht..
Mooi in dat warme licht en de rijm op het gras
Voor mij persoonlijk te krap onderaan, maar dat is kwestie van smaak
In ieder geval een hele knappe opname hoor Raf
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht...Voor mij persoonlijk te krap onderaan, maar dat is kwestie van smaak
grts
Sieg
Toch niet volledig akkoord hiermee. Ik denk dat de virtuele pootjes net niet afgesneden zijn.
Moesten die virtuele pootjes nog meer ruimte krijgen zit ik met een 1/3 onscherpe voorgrond, en dat is gewoon teveel mede door het lange gras..
Oorspronkelijk had ik het zo gedaan, maar vond het toch niet zo mooi. ik denk dat deze foto de beste oplossing is daarvoor.
Raf
Comment
-
Mooie kleurtjes Raf . De rijm en het lange gras zorgen voor mooie sfeer.
Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk berichtToch niet volledig akkoord hiermee. Ik denk dat de virtuele pootjes net niet afgesneden zijn.
Moesten die virtuele pootjes nog meer ruimte krijgen zit ik met een 1/3 onscherpe voorgrond, en dat is gewoon teveel mede door het lange gras..
Oorspronkelijk had ik het zo gedaan, maar vond het toch niet zo mooi. ik denk dat deze foto de beste oplossing is daarvoor.
Raf
Was gewoon mijn idee hoor
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Toppertje met fijn licht......"The important thing is not the camera but the eye."
Comment
-
Mooi licht hier te pakken. Heel zacht met het berijmde gras.
Comment
-
-
-
Wederom een mooie Raf. Ik hou van de sfeer in dit beeld...
Comment
-
-
En natuurlijk proficiat met je DOF!!!!"The important thing is not the camera but the eye."
Comment
Comment