Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind hem goed, zoals steeds heel mooi afgewerkt en prima Kwaliteit qua scherpte en licht, was het een fractie vroeger geweest en was het oogje nog te zien had je een absolute topper, maar is nu ook al heel mooi
Oorspronkelijk geplaatst door michel elootBekijk bericht
vind hem goed, zoals steeds heel mooi afgewerkt en prima Kwaliteit qua scherpte en licht, was het een fractie vroeger geweest en was het oogje nog te zien had je een absolute topper, maar is nu ook al heel mooi
Heb ik ook Michel waar het oogje nog zichtbaar is
Maar ik vond deze mooier omdat er zo'n mooi waterkroontje gevormd wordt en dat is bij de andere niet het geval
Heb ik ook Michel waar het oogje nog zichtbaar is
Maar ik vond deze mooier omdat er zo'n mooi waterkroontje gevormd wordt en dat is bij de andere niet het geval
grts
Sieg
ja dan is deze waarschijnlijk de beste keuze, waterkroontje is inderdaad heel mooi hier
Zonder meer een prachtige opname siegfried....de kleuren van nessie passen bijzonder mooi in de bg....👌
Persoonlijk zou ik hem aan de achterzijde iets meer ruimte gegeven hebben...
Comment