Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nog een pestvogel
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
-
Re: nog een pestvogel
Als die nu eens op 1024 px aangeboden werd hé.
prachtige foto en in groot formaat mooi scherp. In dit formaat is hij door het verkleinen soft en dat is jammer.
Johan
Comment
-
-
Wat een prachtige vogels toch he..Staat er heel mooi en scherp op..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Staat er in een mooie pose op Michel
Persoonlijk had ik 'm minder ver naar rechts geplaatst, kwestie van smaak qua compo
Het stukje dat nog net zichtbaar is linksboven tegen de rand en rechtsonder in de hoek zou ik wegwerken
Trouwens heb je onderaan en in het midden ook gecloned , dus links naast de staart ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Prachtige foto Michel...
Groeten
Freddy
Comment
-
Hey Sieg, goed gezien weeral, ik heb een tak weggewerkt met content aware fill, rechts waren er ook nog heel wat takken, daarom heb het beeld gecropt tot vrij dicht bij de vogel, maar ik vond dat het wel kon , hij heeft meer ruimte in de kijkrichting...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk berichtHey Sieg, goed gezien weeral, ik heb een tak weggewerkt met content aware fill, rechts waren er ook nog heel wat takken, daarom heb het beeld gecropt tot vrij dicht bij de vogel, maar ik vond dat het wel kon , hij heeft meer ruimte in de kijkrichting...
Daarom ook als ikzelf deze tool gebruik om iets weg te clonen, doe ik dat meerdere keren over elkaar, op die manier valt het helemaal niet meer op
Bij deze opname zag ik het eigenlijk onmiddellijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment