Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kuifeend [ update ]
Collapse
X
-
-
Re: Kuifeend
Heel mooi het wit en het zwart belicht. De kleuren zijn ook mooi.
Ik denk wel dat hij iets afhelt naar links.
Johan
-
Idd wit en zwart zeer mooi belicht jos ...
Groeten
Freddy
Comment
-
Johan en Freddy bedankt voor de fijne reacties weer..
Je hebt gelijk Johan betreft tikkeltje hellen naar links, had hem 1e instantie recht gezet op de reflectie, maar waarschijnlijk door de golfjes niet helemaal juist. Op gevoel nu recht gezet.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Prima vastgelegd Jos, goede belichting op deze grauwe dag
Een nieuw genre aan het proberen Jos ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrima vastgelegd Jos, goede belichting op deze grauwe dag
Een nieuw genre aan het proberen Jos ?
grts
Sieg
Ik wil me inderdaad wat meer gaan richten op op dit soort fotografie, ook macro wil ik dit jaar wat vaker gaan doen.
Maakt fotografie gelijk weer een stuk afwisselender, maar landschap blijf ik zeker doen hoor.
Ben druk aan het oefenen met de nieuwe lens, en veel aan het lezen over gedrag van de dieren en benaderingstechnieken.
Moeilijkste is toch voor mij nog wel vogels in vlucht, vind het echt moeilijk om de focuspunt(en) op de vogel te houden laat staan de kop...Maar blijven oefenen.
Gr,Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtBedankt Sieg..
Ik wil me inderdaad wat meer gaan richten op op dit soort fotografie, ook macro wil ik dit jaar wat vaker gaan doen.
Maakt fotografie gelijk weer een stuk afwisselender, maar landschap blijf ik zeker doen hoor.
Ben druk aan het oefenen met de nieuwe lens, en veel aan het lezen over gedrag van de dieren en benaderingstechnieken.
Moeilijkste is toch voor mij nog wel vogels in vlucht, vind het echt moeilijk om de focuspunt(en) op de vogel te houden laat staan de kop...Maar blijven oefenen.
Gr,
Je weet pas hoe moeilijk het is als je het zelf probeert, meestal lijken vluchshots toch maar een vogel in de vlucht te zijn ....
Trouwens Je woont in ieder geval op de juiste plaats om dit genre van fotografie veel te kunnen beoefenen
Welke lens gebruik je ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Dat vluchtshots moeilijk waren dat wist ik al wel, maar ben lekker aan het oefenen.
Gewoon beginnen met relatief wat makkelijke vogels. Zitten veel ganzen hier, mooie vogels om op te oefenen.
Inderdaad heb ik in mijn omgeving behoorlijk wat plekken waar het goed fotograferen is.
Ik heb de nikon 200-500 F5.6 gekocht, ondanks dat het een zoomlens is zijn de 1e indrukken in ieder geval heel goed. AF zou misschien wat sneller mogen, maar als die er op zit dan blijft die wel gemakkelijk volgen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment