Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vervolg van "waar zit die zalm nu?"
Soms kan het lang duren vooraleer ze een zalm te pakken krijgen.
Wanneer je naar die klauwen kijkt begrijp je dat je ze beter op afstand ziet.
Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,
Weer een knappe waarneming Raf...spijtig dat ie enkel oog heeft voor "waar zit die verdomde vis" waarschijnlijk goed voor jouw...
Hoe ver ben je van de beer verwijdert ? in een schuiltent ?
Bedankt voor de reactie Freddy,
Ik sta er niet te ver vandaan. Deze foto is zonder uitsnede maar wel met mijn (goedkope lichte) 100-300 op 300mm. Ik heb daar nergens schuilhutten of observatiehutten gezien. Ik herinner me dat ik tussen de bomen en struiken stond aan de kant van deze brede rivier. Ik verstopte me dus achter het groen. Maar je moet dus goed attent zijn wanneer de beer uit de rivier jouw kant opkomt.
Raf.
Comment