Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij is het een mooie waarneming maar vrees ook niet meer dan dat. Ik mis contact met het dier en scherpte lijkt er ook niet te zijn.
Hopelijk heb je nog andere foto's van deze waarneming want er zit veel potentieel is
Mooie waarneming hoor.
Ik denk dat dit een redelijke crop is? Voor mij mocht er iets meer voorgrond opstaan gewoon omdat de blik (kop) van deze beer naar beneden kijkt.
De kleurtjes kan je ook nog beter krijgen imo.
Bedankt voor de reacties kohraya en lisha,
Ik heb een update geplaatst waarbij ik het groen wat verminderde en de kleurtemperatuur wat hoger gezet. Ook wat meer ruimte gegeven naar beneden. Dit was wel het maximum dat ik kon gaan want het is geen serieuze crop. Alleen aan de rechterkant is er nog wat ruimte, maar niet veel. Ik stond ook niet zo ver af van die grizzly. Dichter kon ik niet met die rivier en voor de veiligheid.
Foto genomen op 300mm met een lichte goedkope zoom 100-300 uit de hand op 1/125. Vandaar misschien de lichte onscherpte (kwaliteit van de lens zal er ook wel iets aan doen). In de update heb ik ook de scherpte wat verbeterd.
mvg
Raf.
Bedankt Johan! Juist, in de omgeving van die rakkers moet je steeds goed attent blijven. Zolang ze bezig zijn met die zalmen is er geen probleem maar soms duurt het lang voor ze er een beet hebben en geraken ze geïrriteerd. Als ze op je afkomen blijf je beter kalm.
Raf.
Comment