Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Staat er mooi op Johan met die bijpassende achtergrond
Goudvinken op prachtige takjes is wel je ding hé, elk jaar weer een plezier om te bekijken
Ze zijn wel vroeg voor de hut hé dit jaar, of ben ik verkeerd ?
Opnieuw eentje waar men mond weer bij open valt....prachtig beeld in zijn totale context....super....is dit nog eentje van je eerste shoot of is dit alweer een vervolg...?
Ik ga er niet actief naar op zoek, en deze rubriek open ik ook zelden.
Maar heb wel heel veel respect voor het geduld, en de prachtige foto's die het oplevert.
Prachtig vastgelegd deze, knappe kleuren!
Proficiat met de Hof!
mvg Christophe.
Oorspronkelijk geplaatst door stephenstophBekijk bericht
Ik ga er niet actief naar op zoek, en deze rubriek open ik ook zelden.
Maar heb wel heel veel respect voor het geduld, en de prachtige foto's die het oplevert.
Prachtig vastgelegd deze, knappe kleuren!
Proficiat met de Hof!
mvg Christophe.
+1. Ik ben telkens onder de indruk van hoe mooi onze gevleugelde vrienden hier op het forum worden geportretteerd. Deze is ook weer een pareltje! Proficiat!
Comment