Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flyby

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Flyby

Terug van een fantastische duikreis naar het warme duikparadijs Bonaire. Voor de liefhebbers, boven water geen knijt te beleven, maar onder water... Man man man, wat een pracht van kleur en leven!! Ik durf gerust zeggen, de hemel op aarde...

In totaal een 30 duiken gedaan en bij de tweede duik al de pech van de reis gehad... Ondergelopen onderwaterhuis. En een Sony en zeewater is geen goede combo blijkbaar... Een dag of twee dan zonder gedoken, maar daarna kon ik me niet meer houden en ben ik er één gaan huren. Niet wat ik gewoon ben (zelfs mijn eerste ervaring met Canon tout court), maar ik ben er toch wel meer dan content van.

En om meteen met de deur in huis te vallen, hierbij de majestueuze pracht van een Adelaarsrog die zomaar kwam voorbij gezweven. Kun je het gevoel voorstellen als deze op amper enkele meter van je passeert. Achteraf mijn kinneke op het rif mogen gaan zoeken

Flyby 1

CANON Powershot G16 ; INON S2000 flitser x 2 ; ISO 100 ; f/2.0 ; 1/160sec ; 6mm

Flyby 2

Flyby 3

by Wim Bollein, on Flickr

Re: Flyby

Knappe opnames Wim, moet zalig zijn om dit vast te leggen en zeker om het mee te maken

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Daar mag je zeker van zijn. Ik kan je verzekeren dat iedereen met ingehouden adem kijkt tot die voorbij is

Comment

mooie foto's en ja ik kan me perfect voorstellen wat je op zo'n moment voelt. (verdomd ik vind geen emeticon voor jaloers)
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Working...
        X