Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nee dat doe ik niet. Er is nergens overbelichting .
Een zilverreiger is spierwit en niet bruin.
Toch bedankt voor je comment Siegfried.
MVG
Johan
Je Moet niks hé Johan, het was gewoon een suggestie, my bad
Ik heb 'm even binnengehaald in ACR en het is inderdaad net op het randje maar is niet overbelicht, dus je hebt gelijk
Trouwens ik heb hier foto's van Zilverreigers die samen op één foto staan waarbij de ene veel witter is dan de andere, dus het hangt wel degelijk af van welk exemplaar je voor de lens krijgt.
Maar bruin zijn ze inderdaad niet, sommige ietwat grijzer.
Het zal er ook wel mee te maken hebben welk licht erop zit hé, kijk naar je opname "Great Egret" die toont dan wel weer wat bruiner/warmer ten opzichte van deze waar de zon vol op zit
Idd Johan ze strekken zich als ze een andere achterna zitten en je vgl met de concorde klopt ook nog eens....prachtig toch ...
Groetjes
Freddy
(ps. ik was gisteren ook getuige van enkele gestrekte vluchts...ze mooi in men camera krijgen was en is een ander paar mouwen..., en toch weer wat geleerd gisteren ...)
Comment