Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oostelijke zwarte wouw
Collapse
X
-
[Showcase] Oostelijke zwarte wouw
Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!Labels: Geen
-
-
Re: Oostelijke zwarte wouw
Mooie waarneming hoor Jaap, ik zou persoonlijk de schaduwen nog wat oplichten en minder contrast steken, maar da's kwestie van smaak hé
Wel eigenaardig hé Jaap dat die zich daar boven dat dorpje ophouden, of worden ze daar gevoerd zoals de Rode Wouwen in Wales ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtWel eigenaardig hé Jaap dat die zich daar boven dat dorpje ophouden, of worden ze daar gevoerd zoals de Rode Wouwen in Wales ?
grts
SiegMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Ze worden inderdaad niet gevoerd maar de "afvalverwerking" is gewoon anders dan hier, en daar komt ongedierte op af, en daar komen de wouwen op afWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Bedankt Robert en Jaap, weeral wat bijgeleerd se
Ik dacht, omdat het specifiek boven dat dorp was, dat er misschien ook een kweekprogramma en het voederen werd gedaan zoals in het Gigrin Center in Wales. Daar is het ook het geval dat er veel Rode Wouwen rondvliegen, de moeite om te zien https://www.youtube.com/watch?v=hZqNwEIv-Tc
A 'Capture the moment' video, showing what a wildlife photographer sees when he presses the shutter to capture a still image.
Spijtig dat dit eigenlijk niet overal gedaan wordt en voor meerdere soorten.
Ik vraag me af of er ook zoiets in België bestaat
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Sieg,
Dat is niet alleen bij dit dorp, maar bij alle dorpen en gehuchten.
Maar dat van Wales wist ik dan weer nietWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Comment