Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toch blij en tegelijk verschrikt door de kleinheid van deze kikkertjes...en dit zijn dan nog de volwassen exemplaren toch supercontent dat ik ook deze wist vast te legen...
Bij foto 1 mis ik een beetje de scherpte.
Bij foto 2 is die wel goed, foto vind ik ook leuk alhoewel het misschien nog mooier was geweest als de kikker niet van je af had gekeken.
Die eerste mist inderdaad scherpte Freddy, 2de is scherper, heel leuk en voor mij een mooie pose en compo
Toch zijn ze beiden niet zo scherp als we van je gewend zijn
Ik zou wel de hooglichten nog een heel stuk naar beneden halen, de flank is wat teveel belicht nu
Comment