Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weer een beauty Johan...mooie compo...en knap hoe je dat wit onder controle hebt...verder valt me het detail in zijn bek me bijzonder op..zalig om naar te kijken
Prima opname Johan van deze poetsende lepelaar.
Je hebt geluk gehad, meestal kan je ze niet zo vrij vastleggen op dat water.
Waarschijnlijk gemaakt vanuit de bovenste gaten in de hut aan de kijkhoek te zien ?
Nee vanuit het onderste gat , tegen de grond .
Weinig effect hé , vond ik ook .
Johan
Dan staat het water dus weer zo laag daar, vorig jaar stond het bijna volledig droog in de zomer.
Maar we hebben nog niet echt een zomer gehad hé ...
Niet makkelijk hé dat onderste gat, mijn lens geraakt daar niet door, ik moet er de zonnekap afhalen om iets makkelijker te werken.
Dan staat het water dus weer zo laag daar, vorig jaar stond het bijna volledig droog in de zomer.
Maar we hebben nog niet echt een zomer gehad hé ...
Niet makkelijk hé dat onderste gat, mijn lens geraakt daar niet door, ik moet er de zonnekap afhalen om iets makkelijker te werken.
Comment