Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
monde Sauvage : dierenpark ( foto's nu wel zichtbaar)
Slecht zijn ze niet, de eerste vind ik goed, de tweede is met zeer hard licht genomen. Daar kan je hoogstwaarschijnlijk niets aan doen, de zoo's zijn 's avonds niet open. Foto's in de zoo of dierenpark zijn gewoonlijk beperkt van mogelijkheden, zoals op de eerste is het groen achter het dier ook scherp, weinig mogelijkheden tot diafragmeren.
Foto 1: Mooie ontspannen houding, goed scherp en mooi zacht licht. Het hek in de achtergrond stoort me, maar ik begrijp dat je de achtergrond niet altijd te kiezen hebt.
Foto 2: Prima, mooie houding. Ondanks het harde licht kom je niet in de problemen in de lichte of donkere partijen. Ik zou misschien wel de onderste helft van de kop (rond het oog) nog ietsje lichter maken.
amai het moet wel heel slecht zijn! geen reactie, geen uitleg geen opmerking.
JAMMER
Een forum is een kwestie van geven en nemen.
Als iedereen 5 à 10 reacties zou schrijven alvorens een nieuw topic te openen zou het hier veel aangenamer zijn.
De pinguin heeft mijn voorkeur - bij de andere is de omheining te nadrukkelijk in beeld
Peter
Comment