Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor de reacties!
...is in mijn tuin genomen en een lager standpunt is enerzijds omwille van de omheining niet meteen mogelijk en anderzijds krijg ik dan ook de vijverrand en zo in beeld wat dan ook weer niet zo fraai is...
Vermits ik eigenlijk de pas uitgekomen kuikens wou fotograferen zat de tele op de camera en kwam de mandarijn te dicht waardoor ik inderdaad wat ruimte mis.
Nogmaals bedankt voor de verbetertips!
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Mooi hoor!
Ziet er goed uit met het spiegeltje, wat met een lager standpunt er niet zo zou zijn.
Maar dat lagere standpunt heeft dan wel andere voordelen (een Cruyff uitspraak ).
Comment