Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jonge pimpelmeesjes
Collapse
X
-
-
-
Re: Jonge pimpelmeesjes
mooi hoor, ze staan wel een beetje centraal, dat is wat jammerWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
-
Altijd leuk die jonge vogeltjes
Hoop wel dat er niks verstoort is geweest tijdens het maken van de opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
[Niks verstoord.. telelens gebruikt... de moeder kwam voederen tijdens het fotograferen... heb afstandsbediening ook gebruikt...
QUOTE=Sieg;4456273]Altijd leuk die jonge vogeltjes
Hoop wel dat er niks verstoort is geweest tijdens het maken van de opname
grts
Sieg[/QUOTE]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk berichtmooi hoor, ze staan wel een beetje centraal, dat is wat jammer...leeg...
Comment
-
-
dat mag jij hoor, net zo goed als ik een eigen mening mag hebben toch?Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Het is een mooie foto, maar zoals Sieg opmerkt is nestfotografie in Vlaanderen verboden.
Er zijn wel uitzonderingen voor een bewoond erf dacht ik, maar de achtergrond van deze maatregel is dat je door dergelijke foto's anderen op hetzelfde idee brengt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk berichtdat mag jij hoor, net zo goed als ik een eigen mening mag hebben toch?...leeg...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtHet is een mooie foto, maar zoals Sieg opmerkt is nestfotografie in Vlaanderen verboden.
Er zijn wel uitzonderingen voor een bewoond erf dacht ik, maar de achtergrond van deze maatregel is dat je door dergelijke foto's anderen op hetzelfde idee brengt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtheel mooi!
heb je geen foto's van tijdens het voederen? die zullen ook mooi geweest zijn
Comment
-
Spijtig dat je de exif gegevens er niet hebt laten inzitten
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk berichtWist ik niet...dank je voor het melden...dit nestkastje hangt tegen de afsluiting van mijn zoons huis tegen een drukke baan en ik stond toch wel veraf...zoals ik al zei met tele
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtSpijtig dat je de exif gegevens er niet hebt laten inzitten
grts
Sieg
Comment
Comment