De laatste jaren ben ik me meer en meer gaan toeleggen op bepaalde projecten.Dit is er ééntje van, ik probeer elk jaar een nest met kleine vosjes te vinden en deze dan op te volgen. Dit jaar heb ik maar liefst 5 nesten gevonden!
Helaas allemaal niet goed fotografeerbaar,je hebt de locatie niet te kiezen....
Ik heb er ondertussen al meer dan tien opgevolgd in't verleden, maar deze vind ik toch speciaal.Ondanks haar handicap(één oog) besteed deze moer het meeste zorg en tijd in haar pubs van al degene die ik al heb gezien.
Het nadeel als je zo echt toelegd op projectjes is dat er heel veel tijd in kruipt en dat het alles of niks is en heel dikwijls dat je van een kale reis terug komt,maar als het dan toch lukt .....
De pups volgen later ,-).
Maar deze kersverse mama verdiende toch eerst een post van mij.
Dank om te kijken.
Groetjes
Helaas allemaal niet goed fotografeerbaar,je hebt de locatie niet te kiezen....
Ik heb er ondertussen al meer dan tien opgevolgd in't verleden, maar deze vind ik toch speciaal.Ondanks haar handicap(één oog) besteed deze moer het meeste zorg en tijd in haar pubs van al degene die ik al heb gezien.
Het nadeel als je zo echt toelegd op projectjes is dat er heel veel tijd in kruipt en dat het alles of niks is en heel dikwijls dat je van een kale reis terug komt,maar als het dan toch lukt .....
De pups volgen later ,-).
Maar deze kersverse mama verdiende toch eerst een post van mij.
Dank om te kijken.
Groetjes
Comment