Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De paring !
Collapse
X
-
-
-
-
Re: De paring !
Mooi moment en goed vastgelegd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
mooi momnet heb je hier te pakken
Mocht het mogelijk zijn geweest van een lager standpunt te kunnen aanhouden was het een toppertje geweest
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkshooter1 Bekijk berichtmooi momnet heb je hier te pakken
Mocht het mogelijk zijn geweest van een lager standpunt te kunnen aanhouden was het een toppertje geweest
Ik probeer het steeds maar ik heb mijn beperkingen , jammer genoeg.
Groetjes RudyNikon D7200 - Sigma 150-600 s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BigBoy Bekijk berichtBeste , ik had ook liever een lager standpunt gehad , maar door een zware rug operatie van enkele jaren geleden en daarbij nog een spierziekte , was dit voor mij al een hele prestatie.
Ik probeer het steeds maar ik heb mijn beperkingen , jammer genoeg.
Groetjes Rudy
Dat wist ik natuurlijk niet
Respect dat je dan nog steeds fotografeert en ik bedoelde zeker niet dat de foto zo niet mooi is.. was integendeel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkshooter1 Bekijk berichtHi Rudy
Dat wist ik natuurlijk niet
Respect dat je dan nog steeds fotografeert en ik bedoelde zeker niet dat de foto zo niet mooi is.. was integendeel
Groetjes RudyNikon D7200 - Sigma 150-600 s
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BigBoy Bekijk berichtDat kon je zeker niet weten , geen probleem hoor. Ik probeer er het beste van te maken en heb er ook veel plezier van.
Groetjes Rudy
Ik probeer opbouwende kritiek te geven, dit heb ikzelf ook het liefste zo groeien we allemaal al is het maar een beetje zelfs na menige jaren. Afbreken heeft niemand iets aan
Comment
-
Knappe plaat !
Misschien is een hoekzoeker dan wel een optie ;-)
Johan
Comment
Comment