Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Prachtige pose. De struik links en de donkere vlek rechts boven draaien mooi in de juiste richting. De kleur van het oog komt ook heel mooi tot zijn recht.
(Johan heeft wel een punt, maar zo dingen kan je moeilijk vermijden als je de pose wilt meepikken; persoonlijk zou ik dat blaadje nog proberen wegtoveren)
@Jefzor: iets wegklonen doe ik niet en omwille van de onscherpte vind ik het groen persoonlijk niet storen. Maar uiteraard mogen anderen daar anders over denken
Vriendelijke groet, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Dank jullie wel voor de commentaren!
@Jefzor: iets wegklonen doe ik niet en omwille van de onscherpte vind ik het groen persoonlijk niet storen. Maar uiteraard mogen anderen daar anders over denken
Vriendelijke groet, Ingrid.
Ik begrijp je keuze om het zo te laten, het blijft sowieso een prachtfoto.
Comment