Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Spijtig van de rommelige omgeving
Dodaars staat er wel heel scherp op
Alhoewel de mannetjes nu op z'n mooist zijn zijn de kleuren net iets te gesatureerd
Spijtig van de rommelige omgeving
Dodaars staat er wel heel scherp op
Alhoewel de mannetjes nu op z'n mooist zijn zijn de kleuren net iets te gesatureerd
grts
Sieg
Bedankt Sieg, de "rommel" heb ik er bewust gelaten om de omgeving weer te geven waarin de Dodaars zich beweegt.
Zeker leuk vastgelegd, zoals Sieg aangeeft is de saturatie misschien iets te hoog maar zeker niet storend.
En die takjes, tja voor mij hoeven die ook niet maar zoals jij aangeeft dat is de omgeving waar de Dodaars zich in bevindt.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Bedankt Sieg, de "rommel" heb ik er bewust gelaten om de omgeving weer te geven waarin de Dodaars zich beweegt.
Dat hangt er vanaf hé Eddy hoe je het bekijkt
Een Dodaars komt normaal gezien voor op open water omdat het een duiker is die visjes vangt, tussen het riet kan hij niet duiken
Hij verschuilt zich meestal tussen het riet omdat hij vijanden waarneemt zoals mensen.
Nestelen doet hij ook tussen het riet
Dus het is maar zoals je het wilt weergeven hé ;-)
Comment