Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Roerdomp, voorbijvliegend
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Roerdomp, voorbijvliegend
Goed vastgelegd in de vlucht
De achtergrond is wat saai naar mijn gevoel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
De achtergrond is mss idd niet zo denderend spannend ...maar hoe mooi heb je deze kerel (of is het een vrouwke) weten te shooten in de vlucht maurice...ik zat enige tijd terug eens naast je ....en met welk een snelheid en opmerkzaamheid jij die camera bediend...gewoonweg super ...vandaar de mooi bif shoots...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Prachtig Maurice, achtergrond van een vlieger bestaat in 80 % van de shoots uit blauwe of grijze lucht, wat kan je anders verwachten van een vliegende vogel???
Voor mij is het prima zo, deze foto is een perfecte weergave van wat de maker ervan gezien heeft toch?Groet Theo
http://500px.com/diethe
Comment
-
-
Knap vluchtshot van deze knappe vogel...Mooie diagonaal ook met zijn/haar vleugels..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door diethe Bekijk berichtPrachtig Maurice, achtergrond van een vlieger bestaat in 80 % van de shoots uit blauwe of grijze lucht, wat kan je anders verwachten van een vliegende vogel???
Wat kan je hebben als achtergrond bij een vliegende vogel, water, riet, dijk met groen gras, bomen, struiken ....
Meestal zien we trouwens de Roerdomp in de vlucht met een andere achtergrond dan lucht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment