Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi standpunt en prima in het kader geplaatst Raf
De belichting is redelijk hard deze tijd van het jaar, maar toch prima onder controle gehouden met dat zij-/tegenlicht
Niet je gebruikelijke fijne details in deze opname, nieuwe manier van afwerken misschien ?
Heb er een paar weken terug ook een gespot én gefotografeerd... als ik deze opname zie dan ben ik wat blij dat ik de mijne niet gepost heb
Vind deze schitterend!
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
De belichting is redelijk hard deze tijd van het jaar, maar toch prima onder controle gehouden met dat zij-/tegenlicht
Niet je gebruikelijke fijne details in deze opname, nieuwe manier van afwerken misschien ?
grts
Sieg
moet me hierbij aansluiten, of is het misschien een redelijke crop ? niettemin een prachtig beeld hoor
grts
Sieg
Opname is gemaakt met de 7DII en niet de 1Dx..
En veel wind
Comment