Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog nen tak....
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Nog nen tak....
Goed in beeld gebracht, mooie diagonale compo.
mvg
marcel
Comment
-
Mooi Freddy, ik heb wel de indruk dat je rechts van de vogel, onder de vis iets weggetoverd hebt, of heb ik het mis?Groet Theo
http://500px.com/diethe
Comment
-
Mooi Freddy, ik heb wel de indruk dat je rechts van de vogel, onder de vis iets weggetoverd hebt, of heb ik het mis?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtKnap Freddy, ik zou er zowaar jaloers op worden
Belet me niet om deze heel erg mooi te vinden en er dus ook wat langer naar te kijken.
Zou je met een f8 (of nog meer) ook het visje scherp hebben kunnen krijgen ?
De ijsvogel zit nu op zo'n 5 meter van je af, 1/3200ste, dan had je toch die ruimte ?
Ik probeer bij te leren, is geen kritiek hé, te zien aan wat je hier al liet zien, neem ik aan dat je er een goede reden voor had (zie wel dat je in "A" stond, en dat verwondert me toch heel erg)."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Mja, het gaat me waarschijnlijk weer niet in dank afgenomen worden maar je zegt dat ik eerlijk moet zijn hé Freddy ;-)
De IJsvogel staat er prima op en zit wel stevig in contrast, tevens een schitterend moment met dat visje zo krullend
Het feit dat hij net iets teveel van je zit weggedraaid en daardoor ook het moment, waar het in deze opname om te doen is, buiten de scherpte valt is heel spijtig
Door dat feit vind ik het niet zo geslaagd eigenlijk, maar er zijn zo te zien genoeg anderen die het tegendeel bewijzen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Iedereen bedankt voor de opbouwende kommentaren....tracht er iets uit te leren natuurlijk....
@ifiamminghi :Zou je met een f8 (of nog meer) ook het visje scherp hebben kunnen krijgen ?
De ijsvogel zit nu op zo'n 5 meter van je af, 1/3200ste, dan had je toch die ruimte ?
@Sieg:Mja, het gaat me waarschijnlijk weer niet in dank afgenomen worden maar je zegt dat ik eerlijk moet zijn hé Freddy ;-)
De IJsvogel staat er prima op en zit wel stevig in contrast, tevens een schitterend moment met dat visje zo krullend
Het feit dat hij net iets teveel van je zit weggedraaid en daardoor ook het moment, waar het in deze opname om te doen is, buiten de scherpte valt is heel spijtig
@Raf Raeymaekers :Zeker een goed moment, maar om er een topper van te maken zit deze toch iets teveel weggedraaid.
Heb je geen foto waar er meer oogcontact is?
Comment
-
Comment