Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Fraai beestje, en blijkbaar ook zuinig qua verbruik.
ik veronderstel dat die rode ogen door een wat ongelukkige lichtinval komen. Corrigeer dat en je hebt een mooie actieshot met een knappe compositie!
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Duidelijk wat mis gegaan in de afwerking, de rode ogen is niet normaal, de opname is teveel verscherpt en spijtig van het harde licht
Qua compo zeker geslaagd omdat hij de lege ruimte inkijkt
Mooie pose en een knap actiemoment
Ik kan daar ni veel van hoor om bij te werken ? Verscherpt 5 percent ik heb wel PSp X 8 das om een kaderleden rond te maken maar voorts ken ik er nog ni veel van mijn excuses .ik ga de wel eens proberen maar met wat moet ik dan beginnen ?,,,,,
Mvg
Comment