UPDATE : beetje meer ruimte gecreëerd ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Witoogeend
Collapse
X
-
-
Re: Witoogeend
Mooi moment vastgelegd hoor en een leuke soort
Persoonlijk vind ik 'm te krap in het kader zitten, als je goed nadenkt heb je onderaan de pootjes eigenlijk afgesneden
Tevens is er een lichtere halo te zien rond de kop, waarschijnlijk van het oplichten
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi moment vastgelegd hoor en een leuke soort
Persoonlijk vind ik 'm te krap in het kader zitten, als je goed nadenkt heb je onderaan de pootjes eigenlijk afgesneden
Tevens is er een lichtere halo te zien rond de kop, waarschijnlijk van het oplichten
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woca Bekijk berichtJa, je kent dat hee... je zit zo dicht mogelijk te focussen op een eendje dat rustig zwemt en plots veert ze recht en stel je vast dat je ze maar amper meer in beeld krijgt... ben al blij dat de vleugels er nog op staan... foto is trouwens niets gecropt (6000x4000 pixels).
Er is een makkelijke oplossing voor, In PS het canvas wat vergroten en vullen met "content aware"
Lijkt me makkelijk doenbaar bij deze opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Tja, iets te krap in het kader, ja, maar de omstandigheden hé? Ik vind dit alvast een hele knappe opname."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
bijzondere soort en leuke pose, zit idd wat krap in het kader maar ikzou er toch blij mee zijn
Comment
-
-
heel knap beeld wouter...maar mss de opmerking van Sieg eens toepassen ivm canvasgrootte ik ga dat alvast eens proberen...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Mooie fladderaar Wouter . Maar ruimte onderaan was ind beter.
Johan
Comment
Comment