Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mandarin fish

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Mandarin fish

Net terug van twee weekjes duiken in de Filipijnen. Ik zal de komende dagen enkele foto's tonen.

Dit verliefde stelletje mandarijnvisjes was zo lief om te poseren voor mij:

Canon EOS 50D - EF 28-135mm IS USM - EF-S 18-55 - EF 50 f/1.8 II - EF 70-300mm IS USM - speedlite 430 EX
    Onderwaterset: Canon Powershot G15, Ikelite behuizing, INON S-2000 flits.

Re: Mandarin fish

Ziet er een mooie soort uit maar de opname is niet scherp

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Knap gespeeld met je belichting om enkel de visjes mee te hebben (of was het een nachtduik?).

Mag ik vragen welke instellingen je hier had? En welk materieel, is dat je Canon in een huizing of gebruik je een apart toestel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
        Knap gespeeld met je belichting om enkel de visjes mee te hebben (of was het een nachtduik?).

Mag ik vragen welke instellingen je hier had? En welk materieel, is dat je Canon in een huizing of gebruik je een apart toestel?
        Nee, mijn 50D gebruik ik hier niet voor.
        Deze foto is genomen met een Canon powershot G15 met Ikelite behuizing en Inon S-2000 flits.

Qua belichting:
        Sluitertijd 1/400
        Diafragma 7.1
        ISO 100

Mandarijnvisjes paren met de schemering. Er was dus geen daglicht, maar wel genoeg licht om te focussen zonder focus licht.
        De settings zouden me op klaarlichte dag ook wel een zwarte achtergrond gegeven hebben.
        Canon EOS 50D - EF 28-135mm IS USM - EF-S 18-55 - EF 50 f/1.8 II - EF 70-300mm IS USM - speedlite 430 EX
        Onderwaterset: Canon Powershot G15, Ikelite behuizing, INON S-2000 flits.

Comment

Mooi moment.

Comment

Working...
          X