Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Putter (man)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Putter (man)

Re: Putter (man)

Staat er weer mooi op, waar haal je ze toch.

Het had wat harder moeten sneeuwen op de achtergrond.

Comment

Prachtig!
      Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

Comment

idd Pierre waar blijf je deze mooie vogels vandaan toveren....deze vind ik persoonlijk iets minder omwille van de bg...

Groetjes
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Niet zo mooi als je vorige putters vanwege de drukkere achtergrond
          Vogeltje zelf staat er wel weer prima op

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Dag iedereen ,Wist dit jaar enkele struiken akkerdistels staan langs spoorwegbaan en die kregen dit jaar voor de eerste keer geregeld een 20tal putters op bezoek ,heb gedurende een week vele foto,s kunnen maken,kon met auto redelijk kortbij komen en van op rijstzak deze prachtige vogels voor de eerste maal in hun natuurlijke omgeving kunnen vast leggen !
            Ben natuurliefhebber in hart en nieren ,daar ik de pensioen leeftijd heb bereikt spendeer ik vele uren in de natuur om vogels te observeren en ze proberen op de gevoelige plaat vast te leggen .
            Hoop dit toch nog enkele jaren vol te houden want dit is mijn lang leven , in ieder geval allemaal bedankt voor het kijken ,en positieve en leerrijke feedback !
            Apropos (Putters zijn ondertussen spijtig genoeg niet meer te zien )

Groetjes
            Pierre

Comment

Working...
            X