1/3200 iso3200 f6.3
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ijsvogel
Collapse
X
-
-
Re: Ijsvogel
Zou toch even de kleuren nakijken hoor, veel te veel gesatureerd
De hoge iso is ook wel te zien aan de opname, als ik je sluitertijd bekijk kon de iso een heel pak lager
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtZou toch even de kleuren nakijken hoor, veel te veel gesatureerd
De hoge iso is ook wel te zien aan de opname, als ik je sluitertijd bekijk kon de iso een heel pak lager
grts
Sieg
Maar ik wouw dan toch weer een beetje warmte er in houden.
De hoge sluitertijd was omdat ik aan het proberen was om hem vliegend te kunnen fotograferen (wat niet gelukt is) deze kon inderdaad zeker naar beneden.
vind u de scherpte ok trouwens? daar heb ik het nogal moeilijk mee
Bedankt voor de feedback.
Comment
-
De scherpte ligt eigenlijk meer op de vleugel i.p.v. op het kopje
Als je er zo dicht bij zit is het belangrijk dat je het scherpstelpunt op de kop houdt, zeker met die f6,3
Een f8 of zelfs meer had je meer scherptediepte gegeven
grts
Comment
-
Trouwens ik weet ondertussen hoe het komt dat de kleuren niet correct zijn, heb de opname even geopend in Photoshop
Er hangt geen kleurprofiel aan de opname en daar zit het probleem, steeds opslaan met srgb als kleurprofiel voor het internet
grts
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtTrouwens ik weet ondertussen hoe het komt dat de kleuren niet correct zijn, heb de opname even geopend in Photoshop
Er hangt geen kleurprofiel aan de opname en daar zit het probleem, steeds opslaan met srgb als kleurprofiel voor het internet
grts
Sieg
Aah van daar dat de kleuren afwijkend zijn, je kunt dat gwn aanpassen als je exporteert naar jpeg in lightroom dan?
Hier is 1tje op f8
Comment
Comment