Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Geen van beide. Sinds oktober heb ik na heel wat zoeken en lobbyen ook zelf een boshut en na een 3-tal maanden is dit de eerste buizerd die zich voor de hut laat zien (Gelokt met een duif als aas). Hij zat op een 6 tal meter van de hut schat ik.
Geen van beide. Sinds oktober heb ik na heel wat zoeken en lobbyen ook zelf een boshut en na een 3-tal maanden is dit de eerste buizerd die zich voor de hut laat zien (Gelokt met een duif als aas). Hij zat op een 6 tal meter van de hut schat ik.
Dacht inderdaad dat het vanuit een hutje gemaakt was, of dit nu betaald is of niet maakt niks uit.
Toch eigenaardig dat heel veel roofvogels zich tegenwoordig laten zien aan dergelijke hutten, uiteraard worden ze allemaal wel gelokt met duiven of iets dergelijks
Comment