Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leeuwin, dichtbij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leeuwin, dichtbij

    Gewoon eens een andere foto om aan te tonen hoe het er hier aan toe gaat.
    Hoe dicht benaderen wij onze leeuwen? Zo dicht dus.
    Greg "Morambo" Moran in de leeuwen sighting, AOF camp, Klaserie.

    http://www.theafricabug.com

  • #2
    Re: Leeuwin, dichtbij

    Ik heb al enkele keren met Mush gesproken maar nog niet als gids gehad. Iets doet me echter vermoeden dat deze Rhodesiër zijn job (de bush met zijn fauna en flora) top doet!

    Comment


    • #3
      Re: Leeuwin, dichtbij

      Jochen,

      Nu het jaar zo goed als voorbij is wil ik je toch oprecht bedanken voor de mooie, natuurlijke foto's die je hier geplaatst hebt.
      Vaak heb ik geen commentaar gegeven op jouw beelden vooral omdat ik niet zo een goede schrijver ben. Alle dagen iets in de zin van "mooie foto" of iets dergelijks gaat ook snel vervelen.
      Toch moet ik eerlijk bekennen dat ik quasi alle dagen ben komen kijken naar jouw foto van de dag, zelfs op momenten dat ik geen tijd had om verder dan deze rubriek te kijken was ik benieuwd wat je die dag gepost had.
      Je foto's beantwoorden niet altijd aan de normen om in de fotografie als "perfect" te worden beoordeelt maar geven steeds wel een realistisch beeld, wat ik zeer belangrijk vind in natuurfotografie.
      Ik heb echt genoten van de vele foto's en kan alleen maar hopen dat je deze goede gewoonte ook in het volgende jaar trouw blijft.
      Bedankt Jochen.
      www.photo-rudi.be

      Comment


      • #4
        Re: Leeuwin, dichtbij

        Hey Rudi, ik volg je volledig. Ik ben al enkele keren naar ginds geweest (en ja, idd altijd via Jochen) en je krijgt niet altijd de kans om juist te kadreren, de compo te kiezen. Het weer kan een spelbreker zijn maar voor mij kan er nooit te weinig natuur zijn, natuur zoals het is

        Comment


        • #5
          Re: Leeuwin, dichtbij

          Thanks voor de bemoedigende woorden, travelphoto!
          En dikke merci, Sultana, om je safari-noden aan mij toe te vertrouwen!

          Om eerlijk te zijn; om de commentaren is het me niet te doen. Ik weet dat mijn pics meestal niet perfect zijn. Such is life, in de bush. Toch geniet ik elke dag van het zicht vanuit mijn "kantoor". En ook al zit er soms iets in de weg voor de perfecte foto (mijn stuurwiel, om maar één ding te noemen, het moeten zelfs geen takken zijn); ik heb meer plezier in het delen van mijn resultaten met jullie, zodat jullie weten waar je je aan mag verwachten. Ik vind trouwens dat er vaak foute verwachtingen worden geschept, omdat concullegas enkel hun beste plaatjes laten zien à rato van één per week of zelfs maand. Al begrijp ik ook wel dat de meesten geen tijd kunnen maken voor BD elke dag.

          Maak jullie niet ongerust; ik ga door zolang mijn vinger op de shutter button kan drukken!
          http://www.theafricabug.com

          Comment

          Working...
          X