Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook een vluchteling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ook een vluchteling

En wel een uit het koude noorden of noordoosten...
    Ze komen in de winter hierheen terwijl een deel van onze roodborsten zuidelijk gaat. Er zijn er in de winter vaak meer dan in de zomer.
    Een snelle van vandaag uit de hand met de 300 mm en TC... Ik was op zoek naar klapeksters en koperwieken (moeilijke beesten)...
    https://www.naturephotoportal.com/

Re: Ook een vluchteling

Beetje gedrongen pose van dit Roodborstje. Zou leuker zijn moest deze fier rechtop staan.
    Goed scherp, jammer dat het licht meer valt op de achtergrond dan op de vogel zelf.

Groeten,
    Raf
    Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk bericht
      Beetje gedrongen pose van dit Roodborstje. Zou leuker zijn moest deze fier rechtop staan.
      Goed scherp, jammer dat het licht meer valt op de achtergrond dan op de vogel zelf.

Groeten,
      Raf
      Ik vind juist andere poses interessant altijd :-) Het licht was jammer inderdaad. Ik was net te laat. Kansen krijg ik daar nog genoeg gelukkig.
      https://www.naturephotoportal.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk bericht
        ) Het licht was jammer inderdaad. Ik was net te laat. Kansen krijg ik daar nog genoeg gelukkig.
        Op naar de volgende dan zou ik zeggen met mooier licht op de vogel
        Qua pose kan ik Raf wel ergens volgen maar denk niet dat dit eigenlijk aan de "andere" pose ligt maar eerder dat 'm zo krap in het kader zit.
        En doordat hij zo krap in het kader zit is deze pose eigenlijk inderdaad wat gedrongen, met meer ruimte rondom zou dit heel anders overkomen

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
        X