Onlangs gestart met een nieuwe projectje met slechtvalken. Na vele uren van opvolgen, begin ik hun gedragingen wat te kennen. Tijdens de eerste test van de nieuwe hut kwam deze eerste winter plaatsnemen. Even later moest hij opkrassen toen het volwassen vrouwtje voorbij vloog. Het zijn geen vogels die je kan lokken of sturen. Zodoende moet je de setting nemen zoals ze is. Een mooi stronkske of paaltje zal er niet in zitten. Ik was al uiterst tevreden om te mogen afdrukken. Een van de dagen gooi ik het verhaal op mijn blog.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
slechtvalk
Collapse
X
-
slechtvalk
Onlangs gestart met een nieuwe projectje met slechtvalken. Na vele uren van opvolgen, begin ik hun gedragingen wat te kennen. Tijdens de eerste test van de nieuwe hut kwam deze eerste winter plaatsnemen. Even later moest hij opkrassen toen het volwassen vrouwtje voorbij vloog. Het zijn geen vogels die je kan lokken of sturen. Zodoende moet je de setting nemen zoals ze is. Een mooi stronkske of paaltje zal er niet in zitten. Ik was al uiterst tevreden om te mogen afdrukken. Een van de dagen gooi ik het verhaal op mijn blog.Gr DavidLabels: Geen
-
-
Re: slechtvalk
Mooi waarneming en het begin is er in ieder geval al
Ben al benieuwd naar wat nog komen gaat
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Heel fijne waarneming David...en de valk staat er heel scherp op.......
mvgr
Freddy
Comment
-
-
Niet simpel maar al zeer mooi.
De setting zal nog wel verbeteren denk ik
Johan
Comment
-
Voor al dat werk is het al een mooie beloning en die setting valt nog mee hoor. Je hebt herfstkleurtjes en gelukkig geen takje voor het kopje. ook is er voldoende detail gebleven in de donkere partijen wat gezien die lichtomstandigheden misschien niet zo evident was.
Comment
-
-
-
Mooi project, prima begin, ik ben al benieuwd naar de volgende foto.
Comment
Comment