Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op de uitkijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op de uitkijk

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Re: Op de uitkijk

Zalig beeld....de bomen zijn wel prominent in beeld, en hadden volgens mij iets meer naar rechts gemogen...maar wie ben ik.....toch een mooike
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

Knap ! had ook bij landschappen gekund denk ik .

Johan

Comment

Bedankt, mannen.
        Ik had eerst gedacht bij Natuur & Landschappen (mijn gewone 'habitat', al post ik vandaag de dag niet meer zoveel), maar ik dacht, nu ik toch 'ns een beest in beeld heb... Heb er nog van dichterbij, maar was tevreden van dit resultaat.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Door de ruimte die je gelaten hebt is dit een mooi natuurbeeld Les

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Bij dieren of bij landschappen, het zal steeds een hele mooie blijven.
            Zie ook flickr

Comment

Mooie foto met een indrukwekkende pose van het dier. Prachtige diepte door de lichte nevel
              http://www.smuttynose.nl

Comment

Bedankt, mannen. Voor mij is dit misschien mijn eerste fatsoenlijke dierenfoto, en daarom stel ik de meningen van de kenners op prijs.

Comment

Working...
                X