Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
De pic is genomen bij valavond, vandaar de rode schijn. Ik weet dat ik dat zou kunnen weghalen, maar ik zwem liever tegen de stroom in en laat jullie lever zien hoe het écht is. Er is nu eenmaal geen zacht licht zoals wij dat kennen, in Zuid-Afrika.
De pic is genomen bij valavond, vandaar de rode schijn. Ik weet dat ik dat zou kunnen weghalen, maar ik zwem liever tegen de stroom in en laat jullie lever zien hoe het écht is. Er is nu eenmaal geen zacht licht zoals wij dat kennen, in Zuid-Afrika.
Ik dacht ergens wel dat het met de natuurlijke lichtinval te maken had, dan zou ik het zeker zo laten. Ik ben nog nooit in Afrika geweest, het moet er prachtig zijn. Je bent een bofkont.
Comment