Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
C'est l' Afrique
Collapse
X
-
-
Re: C'est l' Afrique
Héhé, leuk om deze te zien. Heb ook zoiets staan in de afdeling natuur
Mooie opname hoor en een knap silhouet
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Ik vind het ook een mooi silhouet, maar het lijkt erop dat het dier niet scherp is... of zorgt dat pluizige haar in de nek voor wat gezichtsbedrog?
In elk geval een mooie kleurige gloed en net dat randje zon zichtbaar aan de voorzijde
Comment
-
Hoi,
ik vind dit alvast een hele mooie foto, die je niet alle dagen te zien krijgt.
Comment
-
-
vind het ook een mooi silhouet, maar het lijkt erop dat het dier niet scherp is... of zorgt dat pluizige haar in de nek voor wat gezichtsbedrog?
Ik zou de overgang van het donkere lichaam tov de zwarte achtergrond iets meer in beeld brengen. Op mijn scherm val dit nu net weg. Net zichtbaar is genoeg. Dat geeft een rustiger beeld. Kan ook van scherm tot scherm anders zijn.Gr David
Comment
-
@David
Ik vrees dat ik de foto ga verknoeien als ik ga doordrukken en tegenhouden ofzo.
Het streepje rimlight was voor mij voldoende, maar je hebt natuurlijk wel een punt.
Nog bedankt voor de reacties die toch nog gekomen zijn
Comment
-
Een hele mooie, mijn eerste indruk was "wat heeft die veel haar op zijn rug" maar eerste indrukken kunnen wel eens fout zijn hé,
zonder die takjes was het waarschijnlijk nog beter denk ikbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment