had er al eens eentje geplaatst in macro, maar aangezien deze getrokken is met een 300mm met 2X converter en dat niet echt een macro lensje is, dacht ik dat ik ook hier bij dieren wel een plaatje kon posten. Natuurlijk licht en de achtergrond is het rolluik van onze keuken, bedankt voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
colibri vlinder
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: colibri vlinder
Mooi ,maar zoiets zie ik toch liever bij macro en close up.
Johan
-
Mooi vastgelegd
Volgende keer het diafragma wat meer dichtknijpen zodat het geheel binnen de scherptediepte valt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
mooi vastgelegd...snelle baaskes eh...ik heb ze ook ooit voor men lens gekregen maar niet om hier nu eens te posten hoor...knap shot....
Comment
-
-
Het was niet zo gemakkelijk, met de 100mm macro kon ik niet dichtgevoeg bij komen, met de 300MM met converter lukt het wel, ik had wel enkele missers, niet scherp of de pose niet goed. Ik heb gekozen om het diafragma niet toe te knijpen om de sluitertijd kort genoeg te houden, er zit ook nu nog enige bewegingsonscherpte in de vleugels en de scherptediepte op de roltong en bloem is wel ontoereikend maa ik vond de oogjes toch goed scherp, enfin ik was er toch content mee, bedankt voor de comments, grts Michel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk berichtHet was niet zo gemakkelijk, met de 100mm macro kon ik niet dichtgevoeg bij komen, met de 300MM met converter lukt het wel, ik had wel enkele missers, niet scherp of de pose niet goed. Ik heb gekozen om het diafragma niet toe te knijpen om de sluitertijd kort genoeg te houden, er zit ook nu nog enige bewegingsonscherpte in de vleugels en de scherptediepte op de roltong en bloem is wel ontoereikend maa ik vond de oogjes toch goed scherp, enfin ik was er toch content mee, bedankt voor de comments, grts Michel
Comment
-
Die dingen zijn ontzettend beweeglijk en gaan nooit zitten.
Knap gedaan dus. En mij maakt het niet uit in welk forumonderdeel je je foto zet
Leuke tip van Eric.
Nog een idee om bewegingsonscherpte tegen te gaan: flitsen!
Comment
-
Comment