Misschien wel samen met regenwulpen de sociaalste vogels in groep die ik ben tegen gekomen. Altijd bezig met roepcontactjes en andere geluiden. Heerlijke vogeltjes die je aan de hut al van ver hoort aankomen. Niet dat ze elke dag binnenvallen. Zodoende één van de mezen soorten die ik nog niet vaak voor de lens heb gekregen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
staartmees
Collapse
X
-
staartmees
Misschien wel samen met regenwulpen de sociaalste vogels in groep die ik ben tegen gekomen. Altijd bezig met roepcontactjes en andere geluiden. Heerlijke vogeltjes die je aan de hut al van ver hoort aankomen. Niet dat ze elke dag binnenvallen. Zodoende één van de mezen soorten die ik nog niet vaak voor de lens heb gekregen.Gr DavidLabels: Geen
-
-
Re: staartmees
Mooie foto David
Mooie tak en BG.
Het is bijna een wittekop Hé ;-)
Johan
-
-
Ik sluit me volledig aan bij de mensen hier boven mij. Altijd leuk die staartmeesjes. Vroeger maakten ze al es een pitstop in onze tuin tijdens hun foerageertochtjes maar nu is het al heel lang geleden dat ik ze nog gezien heb.
Groeten,
Hendrik
Comment
-
Is een mooie, kleuren en takje prima.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
-
Mooie opname David, meesje staat er goed op en takje is zeer mooi geplaatst met een mooie achtergrond
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment