Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geen enkele reactie ...het probleem op bg me dunkt en vooral in sc....ik tracht altijd wel iets te schrijven, alhoewel niet zo gemakkelijk als beginneling. Maar het is niet altijd de schoonheid van de foto welk hoefd te primeren, maar ook dingen die je waarschijnlijk voor het eerst ziet als je naar jouw foto's kijkt. Ik ben alvast fan....
Heb er ook al vele mooie zien passeren, hier met drie acteurs waar je moet kiezen wij je in de schijnwerper en dus scherp zet. Niet zo evident denk ik bij mezelf.
Heb er ook al vele mooie zien passeren, hier met drie acteurs waar je moet kiezen wij je in de schijnwerper en dus scherp zet. Niet zo evident denk ik bij mezelf.
ja is iets wat ik me ook al wel eens afvroeg waar stel je dan scherp....hier dus duidelijk op het voorste beestje
Comment